طرح ها و تعرفه های ADSL

تعرفه جدید سرویس های ADSL  بر اساس FUP

 سرویس های جدید مطابق با FUP :
کلیه ی تعرفه ها مطابق با مصوبه ی ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( FUP ) به روز رسانی گردیده است.

red-tick-hi کاهش بی نظیر در قیمت سرویس ها :‌
به عنوان مثال در سرویس های گذشته مشترک برای استفاده از یک سرویس ۴ مگابیت با ۸۰ گیگابایت ترافیک بین الملل مبلغی معادل ۱۶۳.۲۰۰ تومان پرداخت می نمود که با تعرفه های جدید همین سرویس را فقط با مبلغ ۳۸.۰۰۰ هزار تومان دریافت می کند .

red-tick-hi کاهش قیمت ترافیک های اضافه :‌
ترافیک های اضافه مطابق با مصوبه جدید کاهش قیمت داشته است ( قیمت هر گیگابایت بین الملل ۲ هزار تومان )  و در صورت استفاده از ترافیک داخلی این ترافیک ها دو برابر ترافیک خریداری شده خواهند بود . به طور مثال اگر مشترکی ترافیک ۵ گیگابایت را خرید کند می تواند از تمام آن برای مصرف ترافیک بین الملل استفاده کند و اگر از ترافیک داخلی استفاده کند سقف مصرف آن تا ۱۰ گیگابایت افزایش خواهد یافت .

red-tick-hi مصرف منصفانه :‌
پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه ، سرعت سرویس‌ به حد قانونی مندرج در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات تغییر می‌کند و مشتریان می‌توانند با خرید حجم اضافه با سرعت قبلی و یا خرید سرویس جدید استفاده با سرعت مورد نظر نمایند.

red-tick-hi سرویس های مدت دار :

سرویس های ۶ ماهه با ۵ درصد و سرویس های یکساله با ۱۰ درصد تخفیف قابل دریافت می‌باشند.
 .
 red-tick-hi هزینه های قانونی :‌
مبلغ مالیات ارزش افزوده مطابق با قانون برنامه پنجم توسعه کشور به سرویس ها اضافه خواهد شد.
هزینه دایری و تخلیه خطوط مشترکین توسط شرکت مخابرات ایران (مطابق مصوبه شماره ۱ جلسه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات)، ۱۲۰٫۰۰۰ ریال است که در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.حجم دوره سرویس قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود و فقط ترافیک اضافه خریداری شده به دوره بعد قابل انتقال می باشد.
 .
 red-tick-hi اینترنت خانگی:‌ 

انلاین  نت جهت ارائه خدمات با کیفیت تر به کاربران خانگی که از اینترنت خانگی استفاده می کنند طرح ها و جشنواره هایی را برگزار می کند و حجم اینترنت خانگی به راحتی در دسترس کاربران قرار  می گیرد

 

 

 

 

 

جهت تماس با کارشناسان فروش با شماره   71362 ☎ تماس حاصل نمائید.