دانلود نرم افزارهای کاربردی

  • دانلود نرم افزار   Download Manager

 

دانلود نرم افزار Download Manager یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری كامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود كنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد.

 

 

 

 

  •  دانلود Any Desk – نرم افزار کنترل سیستم از راه دور

 

بی شک برای شما هم پیش آمده که بخواهید سیستمی را از راه دور مدیریت کنید و به فایلهاو اطلاعات موجود بر روی آن دسترسی داشته باشید. در اولین قدم اکثر کاربران ذهنشان به سمت برنامه Remote Desktop ویندوز سوق داده میشه و این نرم افزار نظر آنها را به خودش جلب می کند. اگر چه این نرم افزار جزء اولین برنامه ها در زمینه کنترل سیستم از راه دور است اما امروزه دارای مشکلاتی است که در این میان می توان به کندی و پایین بودن سرعت آن اشاره کرده که اکثر کاربران از آن شکایت دارند.تا قبل از معرفی نرم افزار AnyDesk معمولا کاربران حرفه ای تر از برنامه TeamViewer استفاده می کردند که متاسفانه شرکت سازنده آن اخیراً دسترسی کاربران ایرانی را برای استفاده از این نرم افزار مسدود کرده است. اگر به دنبال یک نرم افزار جامع و کامل برای کنترل سیستم ها از راه دور هستید ما نرم افزار AnyDesk را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

 

  • دانلود WinRAR – نرم افزار فشرده سازی فایل

 

 

در این که بهترین نرم افزار فشرده ساز فایل موجود WinRar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد.سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files, 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر.

 

 

 

 

 

  • دانلود  Muzila FireFox Quantum  مرورگر فایر فاکس

 

از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد Muzila FireFox Quantum  مرورگر فایر فاکس قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد.

 

 

 

 

  • دانلود Internet Explorer – نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

 

 

با توجه به این که مایکروسافت قول داده با ارائه این نسخه برای دانلود Internet Explorer -نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر قابلیت های بسیار جدیدی را به کاربران هدیه نماید شاید دور از انتظار نباشد که این نسخه بازهم بتواند جای روباه مکار فایرفاکس را در صدر بهترین مرورگرها از تمامی جهات بگیرد چرا که در آخرین آزمایش ها هم حتی نسخه های پیش نمایش IE11 توانسته با اختلاف های چشم گیری تمامی مرورگرها را کنار بزند و در آزمایشات مختلف خود را به عنوان بهترین مطرح نماید .  اما از این مقدمه ها گذشته مایکروسافت قابلیت های فوق العاده جدیدی را به این نسخه اضافه کرده که مطمئنا در انتخاب کاربران نقش بسیار بالایی را ایفا می کنند .

 

 

 

 

 

  • دانلود Google Chrom – مرورگر گوگل کروم

 

 

Google Chrom – مرورگر گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند.

 

 

 

 

 

  • دانلود Adob Flash Player – نرم افزار فلش پلیر

 

دانلود Adob Flash Player – نرم افزار فلش پلیر كمپانی ماكرومدیا از جمله فرمتها و نرم افزارهای زیبای و دوست داشتنی دنیای كامپیوتر می باشند كه در كمتر وب سایتی شما اثری از این فرمتهای كم حجم و توانا نمی توانید بیابید. كمپانی بزرگ ماكرومدیا چند وقتی است كه تمامی امتیازات خود را به كمپانی بزرگ و آشنای Adobe واگذر كرده است تا من بعد دیگر نرم افزار Flash را از نسخه های بعد با نام Adobe Flash Player بشناسید. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

 

 

 

 

  • دانلود Adob Acrobat Reader – نرم افزار پی دی اف

 

نرم افزاری كه به تازگی نسخه به روز شده آن برای مشاهده و مدیریت فایل های PDF ارائه شده است دانلود Adobe Acrobat Reader – نرم افزار پی دی اف نام دارد. كاربران در این ابزار فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. اما نمی توان از امكاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر چشم پوشی كرد. مهم ترین قابلیتی كه در این ابزار و در نسخه جدید ارائه شده است مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است. پس از نصب این نرم افزار نرم افزار Adobe Air هم در سیستم شما نصب خواهد شد كه با استفاده از آن و آیكنی كه با نام Acrobat در دسكتاپ سیستم عامل شما ظاهر می شود می توانید سایت Acrobat را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید. در این سایت كاربران می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراك بگذارند. همچنین می توانند اسنادی با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند. این نرم افزار محیط كاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی دارد. این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Reader X حجمی بسیار پائین دارد كه باعث بالا رفتن كارایی سیستم می شود.

 

 

 

 

  • دانلود Office – نرم افزار آفیس

 

پس از ارائه ویندوز 10 که با تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبلی همراه بود حالا مایکروسافت دانلود Office – نرم افزار آفیس 2016  را برای کاربران آماده نموده است. نسخه ی جدیدی از مجموعه آفیس که با امکانات و قابلیت های جدید به سیستم رایانه ای کاربران قدم می گذارد؛ ابزاری بسیار مدرن که همیشه برگ برنده مایکروسافت بوده و حتی در سیستم عامل های شرکت اپل هم جز محبوب ترین نرم افزارها به حساب می آید و حالا نسخه نهایی Microsoft Office Professional Plus 2016 منتشر شده تا کاربران ویندوز بتوانند با نصب این مجموعه نرم افزاری اسناد خود را در زمینه های مختلف مدیریت نمایند.مهم ترین نکته برای آفیس 2016 هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز 10 است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد. این تغییرات عمده باعث می شوند تا کاربران بتوانند در هر لحظه از زندگی روزمره در محیط های مختلف با سیستم های مختلف از آفیس بهره بگیرند.

 

 

 

 

 

  • دانلود Adob Photoshop – نرمافزار فتوشاپ

 

 

کامل ترین نرم افزاری که می توان در زمینه ویرایشگر های تصاویر از آن یاد کرد؛ ابزاری فوق العاده کامل و البته بسیار گران قیمت که در سراسر جهان اگر معروف ترین نرم افزار نباشد یکی از مشهورترین ابزارهایی است که تا به حال عرضه شده است. حالا که 20 سال از تولید این نرم افزار می گذرد Adobe با کنار هم قراردادن مجموعه ای از امکانات و تجربیاتی که در طول این چند سال گردهم جمع آورده نسخه ی جدید فتوشاپ را کامل تر از گذشته عرضه نموده است. مجموعه Creative Suite که نسخه 6 آن به تازگی منتشر شده است مجموعه کامل نرم افزارهای Adobe را در خوی جای داده و Adobe Photoshop CS6 هم یکی از آنهاست که ما آن را به صورت جداگانه برروی سرورهای آسان دانلود قرار داده ایم تا شما کاربران از امکانات فوق العاده آن نهایت استفاده را ببرید. البته نسخه ای که برای شما کاربران در نظر گرفته شده است Adobe Photoshop CS6 v13.0 Extended بوده که تمامی قابلیت های ارائه شده از سوی Adobe را در بر می گیرد. قابلیت هایی که این ابزار از گذشته تا به امروز در خود جای داده است با تغییرات متعددی رو به رو شده و امکانات نسخه های ابتدایی با آخرین نسخه اصلا قابل مقایسه نیستند. ویرایش حرفه ای تصاویر با قابلیت پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها دو بخش اصلی این ابزار را در برمی گیرند؛ وجود تقریبا تمامی امکانات لازم برای ویرایش ، انواعی از براش ها و فیلترهای مختلف برای ویرایش تصاویر، نهایت کیفیت در ذخیره سازی، امکان ویرایش پیکسل به پیکسل تصاویر ، امکان ویرایش تصاویر با حجم های بالا در اندازه های بسیار بزرگ و استفاده آسان از بخش های مختلف نرم افزار در کنار واسط کاربری جذاب از مهم ترین خصوصیت هایی هستند که در Adobe Photoshop به چشم می خورند.

 

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر با   71362 ☎  تماس حاصل نمائید.