خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

  • خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

 

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در حوزه خدمات شبکه گفته می‌شود که در جهت نگهداری و رفع مشکلات شبکه‌های کامپیوتری صورت می‌گیرد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح سخت‌افزار شبکه یا ممکن است در سطح نرم‌افزار شبکه به وجود آید.

 

 

 

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

 

 

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شرکت ها ، کارخانه ها و سازمان های متوسط و بزرگی که دارای شعب مختلف در سرتاسر کشور هستند و دفتر مرکزی آنها از طریق یک شبکه داخلی به شعب خود متصل شده است ، با استفاده از خدمات پشتبانی شبکه های کامپیوتری میتوانند کنترل کاملی روی شعبات خود داشته باشند که می بایست قرارداد پشتیبانی شبکه با یک شرکت معتبر انعقاد کنند.

یکی دیگر از کاربردهای خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، کنترل نصب شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بانکها و موسسه های مالی میباشد که با توجه به حساسیت ویژه در خدمات اینترنت بانک ، فقط یک شرکت راه اندازی شبکه حرفه ای و باتجربه میتواند جوابگوی نیازهای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بانکها و موسسه های مالی باشد.

اخیرا توجه ویژه ای به راه اندازی شبکه در موسسه های آموزشی شده است. پشتیبانی شبکه آموزشگاه ها و مراکز آموزشی نیز یکی دیگر از کاربردهای مرسوم خدمات پشتیبانی شبکه میباشد که سبب میشود این مراکز بتوانند به نحوا احسن ، برنامه های آموزشی خود را در بستر یک شبکه یکپارچه به کاراموزان خود ارائه دهند.

 

مواردی که کارشناسان شبکه باید در بخش نگهداری از شبکه انجام دهند:

 

 

 

 

 

مدیران آینده نگر به منظور افزایش راندمان و کاهش هزینه های نگهداری نصب و خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، همیشه کیفیت ممتاز خدمات شبکه یک شرکت خوش نام را، به خدمات ارزان قیمت یک شخص پیمانکار ترجیح میدهند و به خوبی میدانند که حجم امور خدمات نگهداری از شبکه به قدری حساس و زیاد است که یک گروه حرفه ای و باتجربه باید به آن رسیدگی کنند نه یک نفر!

با توجه به اهمیت بالای یکپارچگی و پایداری یک شبکه برای سازمان ،آنلاین نت برنامه ای مناسب برای تامین امنیت و نگهداری از تجهیزات شبکه سازمان شما ارائه میکند و با پشتیبانی های سریع و انجام بازدیدهای دوره ای منظم ، مشکلات شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف میکند.آنلاین نت  به صورت حرفه ای خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سازمان شما را انجام میدهد.

جهت اطلاعات بیشتر با   71362 ☎  تماس حاصل نمائید.