اینترنت پرسرعت ADSL

گروه شرکت‌های آنلاین نت به عنوان مجموعه‌ی بخش خصوصی ارائه کننده‌ی خدمات اینترنت پرسرعت ADSL در ایران، هم‌اکنون  اینترنت پرسرعت (ADSL2+) را با ویژگی های منحصر به فرد در سطح وسیعی در کل کشور به کاربران ارائه می‌کند. به گونه‌ای که در سطح شهر تهران، تقریبا” کلیه‌ی مناطق تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت ADSL آنلاین نت می باشند و در سطح کشور نیز نمایندگی‌های آنلاین نت در تمامی استان‌ها آماده‌ی ارائه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ آنلاین نت هستند. چه آن که، با گسترش شبکه‌ی آنلاین نت در استان‌های مختلف کشور، امکان برقراری ارتباط بین دفاتر و شعب  سازمان‌هایی که پراکندگی جغرافیایی دارند، فراهم است و استفاده از ADSL2+ خدمات اینترنت پرسرعت  می‌تواند ارتباط با اینترنت را با ضریب اطمینان و امنیت بالا برای این منظور فراهم آورد.

 

  • اینترنت پرسرعت ADSL چیست؟

مشاهده تعرفه سرویسهای ADSL

  • عصر مدرن شاهد ظهور چندین تکنولوژی نوآورانه ارتباطی است. ADSL یکی از این اختراعات است.
    ADSL یک تکنولوژی نسبتا جدید است که بیشتر به عنوان DSL شناخته می شود. که می تواند انتقال سریع ویدیو و صدا به خانه ها را از سیم های معمولی مسی تلفن فراهم کند. برای کارکردن نیاز به یک مودم DSL ویژه است. جای تعجب نیست که ADSL یک انقلاب بزرگی در خانه های مدرن راه اندازی کرده است. تقریبا هر کس به اینترنت متصل است. دانش آموزان , دانشجویان و متخصصان کسب و کار از اینترنت استفاده میکنند. نوع اتصال اینترنت پر سرعت ADSL بسته به بودجه و نیاز ها متفاوت است .با افزایش تقاضای استفاده از اینترنت، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی بیشتر و بیشتر شروع به تبلیغ خدمات خود کرده اند.

    سرویس اینترنت پرسرعت ADSL ارزان ترین نوع اتصال به اینترنت است. با استفاده از سرویس ADSL، می توانید ویدئو را از طریق اینترنت مشاهده کنید، آهنگ ها و فیلم ها را دانلود کنید، تحقیق در یک پروژه، خرید، حساب بانکی خود را مدیریت کنید، یا با یک شریک تجاری از راه دور صحبت کنید.

همچنین میتوانید در مجتمع ها و برج هایی که قابلیت دریافت اینترنت پرسرعت ADSl را ندارند از تیم مجرب و باتجربه گروه آنلاین نت مشاوره بگیرید.

 

 

  • مودم ADSL

 

کاربرانی که می خواهند به اینترنت پرسرعت ADSL متصل شوند، از مودم ADSL برای انجام این کار استفاده می کنند. بنابراین نیاز است برای خرید مودم ADSL بررسی های لازم صورت گیرد.

مودم های ADSL یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای کاربران و محبوب در سراسر جهان، از جمله ایران است. مودم ADSL امکان انتقال داده های اینترنتی به طور مستقیم به کامپیوتر را فراهم می کند. نرخ داده های ارائه شده توسط مودم های ADSL با سلسله مراتب دیجیتال ایران  سازگار است. کاربران می توانند این مودم ها را از بازار با دامنه های مختلف و قابلیت های مختلف خریداری کنند. برخی از برند های معتبرمودم ها‌:

  • مودم ADSL وایرلس

 

در حال حاضر بسیاری از ما از طریق لپ تاپ ها به اینترنت دسترسی پیدا می کنیم، به این معنی که می خواهیم لپ تاپ را در اطراف خانه حرکت دهیم.برای سهولت در این کار، اتصال اینترنت بی سیم ضروری است.

 

 

اینترنت پرسرعت ADSL

 

 

  • تست سرعت اینترنت پرسرعت

 

شما می توانید سرعت دسترسی اینترنت پر سرعت ADSL  خود را با رفتن به یک وب سایت که این سرویس را ارائه می دهد، تست کنید.

سرعت واقعی مقدار اطلاعات مفیدی است که اتصال شما می تواند در هر ثانیه ارسال یا دریافت کند.

وقتی به طور عادی شروع به دانلود یک فایل حجیم می کنید، صفحه ای جلوی شما قرار می گیرد که درصد، مدت زمان و سرعت دانلود را نشان می دهد. سرعت دانلود همان عددی است که بر حسب کیلوبایت در ثانیه یعنی با علامت

نشان داده میشود.Kb/sیا kbps

بطور مثال:

50kbps

یعنی ۵۰ کیلوبایت در ثانیه. این عدد در ساعات مختلف شبانه روز و در هنگام دانلود از سایت های مختلف تغییر می کند ولی هر کاربر می تواند پس از مدتی مقدار متوسط آن را بفهمد. مقدار متوسط سرعت دانلود، بدون استفاده از شتاب دهنده های اینترنتی، همان سرعت واقعی اینترنت ماست.

دقت شود که این عدد بر حسب کیلو بایت در ثانیه است در حالی که ما معمولاً سرعت اینترنت را بر حسب کیلوبیت  در ثانیه ذکر می کنیم. هر بایت ۸ بیت است. مثلاً اگر سرعت دانلود من ۵۰ کیلوبایت باشد سرعت واقعی اینترنتم ۴۰۰ کیلوبیت به حساب می آید یعنی  هشت برابر!

 

 

اینترنت پرسرعت ADSL

 

  • پینگ(PING) چیست؟

 

پینگ ابزاری برای تشخیص سالم بودن مسیر و گره یا سرور مقصد و همچنین مشخص کننده مقدار تاخیر برحسب میلی‌ثانیه است.

ما در اینترنت دائما در حال ارسال و دریافت بسته های اطلاعات مختلف هستیم. هرچه قدر این سرعت بیشتر باشد مطمعنا زودتر می توایم اطلاعات را دریافت و ارسال کنیم. و اما عدد پینگ چطور و چگونه باشد بهتر است؟ هرچه این سرعت بیشتر باشد و در دریافت و ارسال اطلاعات سرعت بیشتری در سرویس ما باشد عدد پینگ کوچکتر می شود. این عدد خود یکی از نشانه های کیفیت سرویس دهنده های اینترنتی می باشد که در ایران متاسفانه تعداد پینگ در بسیاری از سرویس دهنده بسیار بالاست. پینگ زیر 100 تقریبا مطلوب و پینگ زیر 40 عالی محسوب می شود .

 

در انتها,گفتنی‌ست، در حال حاضر، ده‌ها هزار نفر از کاربران خانگی و سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی از خدمات اینترنت پرسرعت ADSL آنلاین نت استفاده می‌کنند و رضایت خاطر کاربران از کیفیت خدمات ارایه شده و پشتیبانی مستمر و موثر آنلاین نت از این خدمات، موجب گردیده تا روزانه شمار زیادی به جمع خانواده‌ی مشتریان آنلاین نت در این حوزه بپیوندند و آنلاین نت در این بخش از بازار نیز سهم چشم‌گیری را با فاصله‌ی قابل توجهی نسبت به شرکت‌های همکار به خود اختصاص دهد.

جهت اطلاعات بیشتر با  71362 ☎  تماس حاصل نمائید.