اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها

  • اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها

گروه شرکت­‌های آنلاین نت، به عنوان یک از مجموعه ارایه­‌دهنده سرویس اینترنت پرسرعت در سراسر ایران، با بهره­‌گیری از سرویس­‌های ویژه، در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها، پشتیبانی موثر و همیشگی از خدمات ارایه شده و سال‌ها تجربه در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت به ده­‌ها هزار کاربر خانگی و سازمان­‌ها و شرکت­‌های مختلف، برای توسعه­‌ی دامنه‌­ی ارایه خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی آن، ارایه خدمات ویژه اینترنت پرسرعت مجتمع ها وبرج ها را نیز در دستور کار خود قرار گنجانده است. این شرکت هم‌اکنون نیز راه­‌اندازی موفق سرویس برای بسیاری از مجتمع­‌های مسکونی، تجاری و اداری را در کارنامه خود دارد.

در بسیاری از برج‌­ها و مجتع­‌های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل وجود ساختار فیبر نوری خطوط تلفن، امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت ADSL  از طریق روش‌­های معمول وجود ندارد. حتا در مواردی که زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارایه خدمات به مشتریان وجود داشته باشد، به دلیل محدودیت فضای اختصاصی مراکز مخابراتی برای نصب و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز ارایه سرویس، ممکن است پس از مدتی برای اختصاص سرویس به متقاضیان با کمبود پورت مخابراتی خالی در مراکز روبه‌رو ‌شویم و در نتیجه امکان ارایه سرویس اینترنت پرسرعت  ADSL به کاربران جدید وجود نخواهد داشت. یکی از راهکارهای جای‌گزین در برج‌ها و مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی ارایه خدمات اختصاصی و ویژه به این مجتمع‌هاست.

در این شرایط برای ارایه خدمات به ساکنان این برج‌ها و مجتمع‌ها، تجهیزات مورد نیاز برای ارایه سرویس در داخل مجتمع یا برج نصب می‌شود. برای دست‌یابی به این منظور، ابتدا مجتمع مورد نظر از طریق ارتباط نقطه به نقطه با سرعت بالا به شرکت سرویس دهنده متصل می‌شود. برای ایجاد ارتباط به وسیله امواج CPE لازم است که دو مرکز ارایه دهنده و گیرنده خدمات دارای خط دید مستقیم نسبت به یکدیگر باشند. از این رو بخش فنی برای بررسی امکان دید مستقیم مجتمع متقاضی با یکی از سایت‌های این شرکت در سطح شهر، کارشناسان خود را به محل مورد نظر می‌فرستد.

پس از انجام امکان‌سنجی و نصب تجهیزات مورد نظر در محل مجتمع متقاضی، امکان اتصال پرسرعت مشترک به یکی از سایت های آنلاین نت فراهم می‌شود. سپس با ایجاد فضایی مشابه یک مرکز مخابراتی در داخل مجتمع پهنای باند دریافت شده، از طریق خط تلفن به هر یک از واحدهای متقاضی خدمات اختصاص داده می‌شود.

اختصاص خدمات ویژه اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها افزون بر ایجاد امکانی برای دسترسی سریع و با کیفیت به خدمات اینترنت، ساکنان این برج­‌ها و مجتمع‌­ها را از انتظار کشیدن برای دست‌یابی به خدمات و در گیر شدن با ضوابط اداری مراکز مخابراتی بی‌نیاز می‌کند.

  • مزایای اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها

 

  • وابسته نبودن امکان ارایه سرویس به وجود امکانات در مراکز مخابراتی
  • امکان ارایه سرویس حتا در صورت وجود مشکل فیبر نوری بودن خطوط تلفن
  • راه­‌اندازی سرویس در کم­‌ترین زمان ممکن به دلیل حذف MDF مراکز مخابراتی منطقه و راه­‌اندازی خطوط از داخل MDF ساختمان
  • کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به متقاضیان به دلیل حذف مراحل مرتبط با مرکز مخابراتی (از قبیل رانژه شدن خط و …)
  • راه‌اندازی سرویس بدون طی کردن مراحل اداری مورد نیاز مراکز مخابراتی (همچون ارسال مدارک و اطلاعات مربوط به مالک خط تلفن و …)
  • بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی ویژه برای ساکنین برج‌­ها و مجتمع­‌ها
  • بهره‌مندی از امتیازات مشتریان خاص برای رسیدگی به مشکلات احتمالی
  • اختصاص تجهیزات ویژه برای هر مجتمع
  • دست‌یابی به کیفیت بی‌نظیر خدمات به دلیل کوتاه شدن مسیرهای ارتباطی
  • پشتیبانی تلفنی و حضوری در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمامی روزهای سال

 

 

اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها

 

 

  • متقاضیان اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها می توانند به صورت زیر جهت برخورداری از این سرویس اقدام نمایند:

 

1- ارئه درخواست رسمی توسط هیئت مدیره مجتمع: در این مرحله هیئت مدیره درخواست خود را جهت برخورداری از سرویس اینترنت پر سرعت مجتمع ها و برج ها در داخل مجموعه به شرکت ارسال می کنند.

2- امکان سنجی توسط شرکت: در این مرحله متخصصان فنی شرکت در محل حاضر شده و امکان ارئه سرویس را بررسی می نمایند. در صورتی که ارئه سرویس امکان پذیر باشد این فرآیند وارد مرحله عقد قرارداد می شود .

3- عقد قرارداد: شرکت به منظور تخصیص فضا در محل برج توسط هیئت مدیره و واگذاری امتیاز ارائه سرویس اینترنت پر سرعت مجتمع ها و برج ها را به ساکنین ، قرداد کلی با هیئت مدیره رامنعقد می نماید.

4- نصب و راه اندازی تجهیزات: در این مرحله شرکت تجهیزات مورد نیاز را در زمانبندی مقرر نصب و راه اندازی می نماید.

5- ارائه سرویس به مشترکین: ساکنان محترمی که درخواست برقراری سرویس اینترنت پر سرعت را دارند می توانند همانند سایر مشترکین شرکت با یکی از روش های حضوری یا غیر حضوری ثبت نام نموده و پس از چند روز از این سرویس بهره مند شوند.

 

 

اینترنت پرسرعت مجتمع ها و برج ها

 

 

جهت اطلاعات بیشتر با  71362 ☎  تماس حاصل نمائید.